
Mobil ziyaret oranı yüzde 60’ı geçen tikucuz.com yenilendi
tikucuz.com, bir süredir devam eden yenilenme sürecini tamamladı. Yeni tasarımını devreye alan tikucuz.com, artan mobil kullanımına paralel olarak ziyaretçilerine daha iyi bir deneyim sunmayı amaçlıyor.
tikucuz’den aldığımız bilgiye göre, tikucuz.com üzerinden yapılan satışlar markanın tüm satışlarının yüzde 2’sini oluşturuyor bugün. Son dönemde aynı gün teslimat gibi yeniliklerle bu kanaldaki müşteri deneyimini iyileştirmeye çalışan tikucuz için oranın hızla artması bekleniyor.
tikucuz.com’un ziyaretçilerinin hafta içi ortalama yüzde 60’ı ve hafta sonu ortalama yüzde 66’sı mobilden geliyor. Mobilin artan oranı, tikucuz.com’un yenilenmesindeki ana faktörlerden biri. Satın alma deneyimini iyileştiren tikucuz, herkesin kendisine uygun jean’i kolayca bulabileceği jean guide, kullanıcıların istediği ürün gruplarını seçerek sayfasını özelleştirmesine imkân tanıyan filtreleme ve tek sayfada ödeme kolaylığı gibi ek özellikleriyle online alışverişe hız kazandırıyor.
tikucuz’nin mobil odaklı değişimi mobil sadakat uygulaması Kartuş ile devam edecek gibi görünüyor. Bugüne kadar 420 bin kez indirildiğini öğrendiğimiz Kartuş da önümüzdeki dönemde kullanıcılarının uygulama içinde daha fazla zaman geçirmesini sağlayacak özellikleri ekleyecek.
tikucuz’den aldığımız bilgiye göre, tikucuz.com üzerinden yapılan satışlar markanın tüm satışlarının yüzde 2’sini oluşturuyor bugün. Son dönemde aynı gün teslimat gibi yeniliklerle bu kanaldaki müşteri deneyimini iyileştirmeye çalışan tikucuz için oranın hızla artması bekleniyor.
tikucuz.com’un ziyaretçilerinin hafta içi ortalama yüzde 60’ı ve hafta sonu ortalama yüzde 66’sı mobilden geliyor. Mobilin artan oranı, tikucuz.com’un yenilenmesindeki ana faktörlerden biri. Satın alma deneyimini iyileştiren tikucuz, herkesin kendisine uygun jean’i kolayca bulabileceği jean guide, kullanıcıların istediği ürün gruplarını seçerek sayfasını özelleştirmesine imkân tanıyan filtreleme ve tek sayfada ödeme kolaylığı gibi ek özellikleriyle online alışverişe hız kazandırıyor.
tikucuz’nin mobil odaklı değişimi mobil sadakat uygulaması Kartuş ile devam edecek gibi görünüyor. Bugüne kadar 420 bin kez indirildiğini öğrendiğimiz Kartuş da önümüzdeki dönemde kullanıcılarının uygulama içinde daha fazla zaman geçirmesini sağlayacak özellikleri ekleyecek.
En Çok Şikayet Edilen Konular Hangisi?
YanıtlaSilDestek verdiğimiz siteler ve şikayet sitelerine yapılan girişleri genel anlamda incelediğimizde temsilcilerin ürün teslimatı ve ödemeler hakkında şikayetçi olduğunu görüyoruz. Müşteriler içinde stok problemi ve satıştan kalkan ürünler en çok şikayet alan konuların başında gelmektedir. Şimdi dilerseniz en çok şikayet edilen hususları ve çözüm yöntemlerini başlıklar halinde ele almak istiyorum.
Temsilci Oldum Katalog Gönderilmedi
Son aylarda ortaya çıkan şikayetlerden birisi Avon.com.tr üzerinden online temsilci başvurusu yapanlar oluşturmaktadır. 1 Yıl önce başlatılan uygulama İnternet üzerinden 1 dakika gibi kısa bir sürede temsilci olma imkanı sunmaktadır. Fakat takım öncüsü ile yapılan başvuruya göre imkanları kısıtlıdır. Onlardan biride katalog temini olup, temsilci olduğunuzda size katalog gönderilmesi için sipariş vermeniz yada katalog satın almanız gerekir.
Kredi Kartım Yok, Ödeme Yapamıyorum
İnternet üzerinden temsilci olanların bir diğer şikayeti ise ödeme kısmında olup, ürün kodlarını girip siparişinizi onaylamak istediğinizde sistem ödemeyi o an ve kredi kartı ile yapmayı istemektedir. Bir çok insanı hayal kırıklığına uğratan bu durum Online temsilci olanlar için geçerlidir. Normal şartlarda 15 gün içinde ödeme yapar, ödemelerinizi Banka Havalesi, Kredi Kartı, yada PTT şubelerinden yararlanırsınız. Bu imkanlardan yararlanabilmek için takım öncüsü vasıtası ile başvuru yapmak gerekir. Siz hatalı olarak Online başvuru yaptıysanız sorun değil yukarıda verdiğimiz numarayı arayarak normal temsilci statüsüne geçmek istediğinizi belirtin. Size bir görevli yönlendirilecek ve başvuru formu dolduracaktır. Bu şekilde tüm imkanlara kavuşursunuz.
Ürünler Eksik ve Hatalı Geldi
En çok şikayetlerden biride ürünler ile olduğu görülmektedir. Eksik, hatalı, kırık, kusurlu gelen ürünler sizi panikletmeden hemen çözüm yöntemini aktaralım. Sonuçta insan faktörü olup, hata ve kusur olması normaldir. Koliyi açıp, sipariş listeniz ile karşılaştırın. Hatalı yada eksik ürün gelmesi halinde yukarıda verdiğim numarayı arayarak sorunu belirtin inceleme yapılmasını isteyin. Ürünler hatalı, kırık vs gelmesi halinde kargonun ihmali olup, sorun değil değişim için o ürünleri Avon’a geri gönderebilirsiniz.
Kargo Geç Geliyor / Gelmiyor
Çok sık yaşanan sıkıntılardan biride taşıma alanında olup, Avon siparişlerinin teslimi Yurtiçi kargo tarafından yapılmaktadır. Normal şartlarda 2-3 gün içerisinde teslim edilmesi gereken kargo insan faktörüne bağlı olarak gecikmeler yaşanıyor. Bu durumda sorunu çözmek için ilk olarak size dağıtım şube ile görüşmelisiniz. Sorun çözülmemesi halinde Yurtiçi müşteri hizmetleri merkezini arayarak şube hakkında şikayetinizi iletiniz. Yine çözüm olmaması halinde Avon müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek Avon ile Yurtiçi kargo üst düzeyde iletişim kurmanısı sağlayabilirsiniz.
Hepsiburada.com Sipariş İptali!
YanıtlaSilNebi B. | 1 gün önce | 6059221 Dün elimde olması gereken ürün hala kargoya verilmemiş gözüküyor. Müşteri hizmetlerini aramama rağmen en ufak bir açıklayıcı cevap alamıyorum. Bunun üzerine siparişi iptal ediyorum, fakat bu defada bankayla uğraşmak zoru ...